Imorgon är det äntligen fredag.

Och jag kan inte mer än annat säga: fy fan så gott :)
ska bli så gott att verkligen få sova uuuuut.
Jämt nyss haft träning så jag sitter här och smaskar på
rostatbröd och marmelad, vad annars liksom? ;p
Just nu kan innebandy dra åt helvete, nej okej inte till helvete
men näst intill. Det går ju direkt haschat på varje träning!
Imorgon slutar vi 15.45 mycket jobbigt i mina ögon men efter skolan
så går jag och josse och köper pizza :) oj så gott det kommer bli.
Eftersom jag är fattiglappen själv så skulle min bror bjuda mig på pizza :D
ibland är han riktigt bra ... ibland bara.
Efter att vi har ätit pizza så drar vi på Speedway :) kul dag/kväll :D
Nu ska jag duscha och sedan sova, natti.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0