Påsklov.

Idag var det skolan som vanligt, och vi hade hk dom två första
lektionerna. Vi gjorde påskbord :) jag åt nog mest av alla. Jag tog
mig två gånger, alla tog bara en gång jag åt 3 bröd alla åt ett eller två
jag tog den största kladdkaksbiten som vi fick till efterrätt ;D men då
var jag mätt sen också ;p när jag kom hem hade mamma gjort
Fläsk och potatis, jag som verkligen älskar det.
men jag var mätt, (sen skolan;) så jag tog mig inte så mycket :p
gick sen till Camilla och hämtade pengar. Sen var jag hos henne ett tag :p
gick hem och Ida kom med paktet som jag har beställt.
Behållde allt, lika bra :p orkar inte krångla.
Efter Ida hade åkt kom Denise till mig :) vi gjorde ingenting.
Sen åkte vi hem till henne och där provade jag kläder, sen ÅT jag igen.
Denna gången; Kyckling och potatissallad! så idag har jag ätit tre gånger,
igår åt jag noll gånger ;) haha.

Imorgon kommer min älskade FRIDA :D som jag har längtat efter henne.
Sen på kvällen blir det paryt och s-s-s shake it :p det är påskloooov :D
inge fel alls. Men imorgon ska jag upp 10.15 träning med innebandyn.
Nu ska jag ta mig en apelsin till kvällsmat, sen ska jag sova :)

/ E.

Kommentarer
Postat av: Din älskade frida ;)

Ja, idag kom jag! :D
Och som jag har längtat efter DIG!

2008-03-21 @ 15:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0