Jag vet, jag är hopplöst svår ibland.

Förlorde dm-matchen i måndas mot skoghall med 6-1.
Som vanligt får jag sitta på bänken när det inte går bra för oss, as always
men jag börjar bli van. Hade svenskaprov idag, och jag hoppas det gick bra :)
svarade på allt utom en fråga bara. Så får la se vad jag fick på det!

Tog ledigt en lektion från skolan idag för att jag skulle till
Torsby och ta pass. blir lika snygg som alltid (icke)
Åkte hem åt makaroner och bacon :) sen tränade jag på prooov.
Finns det något värre? Det förstör bara allt, jag tror vi är den enda
skolan som har så jävla mycket prov hela tiden, Seriöst!
Träning sen också, fårse om jag går på den. Har haft ont i huvudet
idag i skolan och så fryser jag så jävla mycket. Får se hur jag gör :p

/ E.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Håller med , makaroner och bacon är sjukt gott ;)

2008-03-05 @ 19:03:51
URL: http://caroolineee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0