Jag har ingenting att göra.

Exakt! jag har ingenting att göra, och det är mycket tråkigt.
Funnar på att duscha och sedan leka med Friden :)
men jag vet inte riktigt. Jag är för lat för att gå till henne ;p fast
det är ca 150m hem till henne ungefär. Aja, whatever d;

Idag vaknade jag av doften av nybakade BULLAR :D
det var inte helt fel. Så jag gick ner med en gång och tryckte i
mig 5st typ :p Hej onyttig, jag är jämt det nu förtiden ;D
men vafan, man lever bara en gång som alla säger och då kan
man äta på sig godsaker :) Jag vill tränaaa, men vi har ingen träning
idag och det suger hårt! Man kan ju alltid gå ut och gå, men sånt är jag
också för lat för. Jag är sugen på tjejkväll och paryt :) någon mer som är?
Ikväll är det mycket på tvn, först är det; So you think you can dance,
sen Parlamentet (med björn:) Lycka! sen wallander och sen hundra höjdare :D
Nej nu ska jag skaffa mig ett liv.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0