Nobody knows, we are a secret.

Såg nu att det var nästan en månad sen jag skrev här sist :p
 
Ska försöka sammanfatta en månad kort. Detta är vad jag kan komma som
har hänt; vart till karlstad och inhandlat tapeter till vardagsrummet, denna gång ska
jag bli NÖJD annars får det fan vara! Haft en rolig rallyhelg med mina vänner :) blev utgång
både fredag o lördag. Insåg att jag har blivit för gammal för två-dagarsfylla, var så knäckt efter
fredagens kalas att jag typ var nykter på lördag vilket inte alls var lika kul.. Fått en schemarad
i grupp fem B, woop woop :D Haft sleepover med bästa josse och linn :) en välbehövlig kväll
som bjöd på massa skratt o prat, tack för den! v Tränat, jobbat och så har jag även beställt
biljetter till Beyonce :D så den tjugonionde maj står jag och millan i globen och är grymt taggade!
 
Idag har jag jobbat sju-fyra, lagat mat, dammsugit och så började jag ta bort lite golvlister nu på
kvällskvisten. Jepp, denna gång ryker de också! furu-färg är inte riktigt min grej :p
Imorgon börjar jag inte förens halv fyra, så ett pass på styrkan får bli innan jag börjar.
 
Innan jag avslutar detta inlägg tänkte jag bjuda på några bilder från rallyt :) dock är det
dåliga mobilbilder, men alltid något.
 
Fredag
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lördag
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0