We are young.

Nu är helgen här igen och jag är faktiskt ledig hela dagen idag :)
men imorgon väntar jobbet fyra-nio i grupp två som jag inte har jobbat hos
på jättelänge, men det ska väl gå bra hoppas jag.

igårkväll var vi ett gäng hemma hos josse och kollade på revyfilmen.
Åh herregud vad jag saknar studenten! Sjukt att det redan är över och att det
snart är ett helt år sedan man sjöng "för jag har tagit studenten!"
Vissa saker i livet går alldelse för fort och är över på ett ögonblick..

Idag är planerna att åka upp till valhall och kolla fotboll om vädret vill
samarbeta :) verkar bli en hel del folk eftersom det är viking-edebäck som
spelar,. kan bli riktigt kul att se ;p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0