We were never gonna say goodbye.

Återigen är helgen över och jag har haft en riktigt bra sådan,
men jag tror mina helger brukar vara väldigt bra nuförtiden! :)

fredag: stressig dag på jobbet. När jag slutade kl fyra åkte jag o linn
till pekås för att handla allt hon skulle bjuda på sitt artonårs-kalas.
Hade en så sjukt bra kväll med mina vänner, skrattade konstant så
kvällen var efterlängtad. Linn verkade också väldigt nöjd med allt,
vilket är huvudsaken! :)

lördag: tog det väldigt lugnt på fredag, men ändå vaknade jag upp med
den värsta huvudvärken ever. Hjälp! Tog mig lite frukost innan jag gick
till mamma o köpte pizza till oss som vi åt tillsammans.
På kvällen gick jag och josse till swampen en sväng,. blev även chaufför
ett tag innan jag gick hem till mitt.

söndag: spenderade hela dagen i karlstad med josse. Har nog aldrig
vart inne på ikea så många timmar som vi var då, haha. Blev även ett
besök på jysk innan vi åkte in till stan o käkade med malin.
Som vanligt köper jag mer än vad jag har tänkt, men det är ju så svårt att
låta bli ;) JAG ÄLSKAR INREDNING!

Har jobbat halv ett-halv tio idag, så nu är det dags att krypa till sängs.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0