Chances are waiting to be taken.

Min helg är över och det har blivit en lugn sådan.. Spenderade både
lördag och söndag på tranan, så har inte gjort så värst mycket än att jobba o
haft mysiga kvällar med joacim :)

Igår efter combat-passet hämtade jag linn vid älvstranden för att ha sleepover hos
mig :) Båda två var trötta efter våra träningar, så det blev en slapp kväll framför
tv:n i mjukiskläder.. skööönt!

Idag gick jag upp alldeles för tidigt på min lediga dag eftersom tandläkaren väntade
kvart över nio.. kill me! Skjutsade först linn till skolan innan det var dags att öppna
munnen för att visa vad duktig jag har vart med min nattskena som jag tydligen ska
ha i ett halvår till, men vaaaaa?! trodde jag skulle bli kvitt med den nu, men icke! :(
La mig om förut efter tandläkaren och ställde klockan på elva, men vaknade istället
av mamma som ringde kvart i tolv, ooops ;p
Så nu är det dags att göra något vettigt här hemma innan det blir träning, disken
skriker efter mig (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0