Before it's too late, be mine.

Idag har jag spenderat dagen på jobbet, slutade klockan ett vilket var lite lyxigt
efter att ha jobbat både fredag och lördag :) Men jag har hunnit  med en hel del
under helgen trots att jag har jobbat, good for me (y)

fredag: slutade klockan elva, åkte hem och tog mig ett powernap innan jag och
josse drog iväg o tränade vid två-tiden. När vi hade tränat klart var det snabbt hem
in i duschen och få sig lite mat, för att sedan åka till karlstad där jag och joacim
såg bion Hamilton som var riktigt bra o spännande :)

lördag: började inte förens tolv, så det var skönt att få lite sovmorgon. efterlängtat!!
När jag slutade nio drog jag hem till linn där även josse o böörgie var :) Trevligt att
träffa den bruden igen, läängeseen nu!! (n) När de skulle vidare på annat håll åkte jag
hem till mig och duschade för att sedan inta sängläge..

söndag: har jobbat idag som sagt (likaså imorgon) och efter jobbet gick jag ner till
helen där även mamma var, så vi kunde prata lite inför resan :D Vet inte riktigt hur vi
ska ta oss hem då det inte går flyg, buss, tåg hem från stockholm efter klockan nio på
kvällen :o skitsystem.. Aja det är inte dags riktigt än, så vi lär hinna fixa det där!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0