When you say nothing at all.

Helgen är över och jag tänkte skriva kortfattat vad den har bjudit på :)

fredag:
tränade ett jobbigt benpass på dagen. Mamma bjöd på mat,
tack&bock för det :) Kvällen blev lugn, åkte till joacim en sväng innan han skulle
iväg och träna..

lördag: gick upp ca halv elva. Dominerade i köket som vanligt och lagade utsökta
pannkakor ;) Åkte iväg på innebandy med josse o sandra kl fyra, hagfors vann
med åtta-sex? Hämtade marie, hanna, ronia och matte för att dra vidare upp till
årosgården där vi hade överraskningsfest för linnea :) Blev chaufför till munkfors
en sväng innan jag besökte sängen halv två. Tack alla för en bra kväll!

söndag: strålande sol och vårkänslor till tusen fick mig ut på en långpromenad
med mamma och moster. Började jobba kl fyra efter tre-dagars ledighet, så det
var hårt att besöka tranan igen kan jag säga..

Imorgon när jag slutar kommer frida hit så ska vi laga lite god mat tillsammans :)
Har inte sett tjejen sen december, så hon är efterlängtad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0