This is not a drive by.

Hello people! Nu var det några dagar sen jag skrev här sist, men har inte
riktigt haft tid att skriva här då jag har jobbat onsdag, torsdag o fredag.
Torsdag blev en lååång dag på jobbet, det var kris på folk så jag fick göra ett
dubbelpass, jobbade sju-halv tio på kvällen! Gissa om sängen var efterlängtad när
jag hade slutat..

Nu är det rally i lilla hagfors, och som jag har längtat efter denna helg. Alkoholtarmen
har varit sugen länge på kalas ;) Igår blev det utgång med mina vänner :) först var
i sebbs lägenheten som emma fick låna, sen gick vi upp till andre och vidare till bruks-
mästaren :) Skippade öltältet och gick hem o sov istället klockan halv ett, hahaha.

Ikväll blir det utgång igen, och det bästa av allt är att saga kommer hem :D har saknat
den tjejen massor eftersom vi inte har setts sen studenten (n)
Ikväll är det folkan som gäller, dock har jag ingen aning om vart vi ska på förfest men
det fixar sig alltid :)

Bild från gårdagen.


Kommentarer
Postat av: saggelito

himla roligt att träffa dig emme, kom o hälsa på snart! PUSSS <3

2012-02-13 @ 13:45:49
Postat av: emmis

Detsamma saggelito! Det ska jag visst göra :) POSS <3

2012-02-14 @ 07:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0