Jag saknar det som inte finns.

Rallyt är över för detta år och jag haft riktigt kul även om det blev för
mycket av det goda på lördag. Haha hjälp, plötsligt händer det med mintu ;)
Alkoholen satte verkligen sina spår,. tur att mamma alltid finns där annars
hade jag nog vart kvar än på toan vid folkan, haha.

Nu ska det bli lugnt ett tag framöver, dagen efter är inte speciellt rolig alla gånger..

Har jobbat idag och likaså blir det imorgon, men först ska jag besöka röntgen i torsby
klockan NIO på morgonen innan jag få åka till tranan halv tre.. Ser verkligen inte fram
emot att gå upp sju till morgonen när jag egentligen skulle ha haft sovmorgon, men men
that's life!

jag och mina brudar i fredags v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0