Just give me a reason.

Har jobbat under helgen, vilket kändes sådär.. Ibland gick det jättebra, medan jag i nästa stund bara ville skrika rakt ut!

Igår var jag ledig, gick upp halv tolv (ångest) och åt frukost innan jag gick till styrkan där jag körde slut på mina armar.. Börjar se framsteg i träningen nu vilket känns riktigt kul :) lyfter vikter som jag aldrig ha orkat förut (y)
På kvällen kom linn hit och gjorde mig sällskap :)

Idag när klockan ringde ville jag bara dra täcket över huvudet och vakna upp när allt känns lite lättare igen, men jag gick iväg till jobbet och avklarade dagen med humöret i botten! Klockan sju drog jag o josse på combat :) riktigt skönt att ha börjat med det igen.

På torsdag fyller jag äntligen TJUGO jävla år :D ett besök på systemet är det absolut första jag kommer göra när jag slutar halv två, viktigt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0