Fjärde september.

shit, det är redan fjärde september :o vart tog augusti vägen? eller rättare
sagt vart tog sommaren vägen?! Hösten är här, brr vad kallt och tråkigt.

Helgen är över och det känns väl inte sådär jättetråkigt. Antar att det är
väl så det känns när man är arbetslös, den ena dagen är den andra lik.
haha, yeah (y)

fredag: gjorde inge speciellt förutom att spackla i lägenheten (döda mig
vad tråkigt det är) och tog en långpromenad på kvällskvisten.

lördag: umgicks med broder och ida under dagen. När de drog till
karlstad åkte jag till josse, dit berg kom lite senare. Vi snackade mest,
åkte till altans och kollade på hundtricket. Jag och berg drog hem vid ett typ
och jag fick sovsällskap under natten, mysigt!

söndag: gick upp vid tio-tiden idag. Åkte hem och käkade frukost innan det
blev ett svettigt och jobbigt träningspass plus en promenad på det!
Jag och mamma fixade i lägenheten förut, så nu behöver vi förhoppningsvis inte
spackla något mer (y) Hoppas jag får jobba något/mycket under veckan, det är inte
riktigt min grej att gå hemma om dagarna..

Träffa bonnie under helgen, tjejen har blivit stor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0