But you don't really care for music do you.

sitter här och väntar på att klockan ska bli halv fyra så jag får
åka iväg på jobb :) missar träningen ikväll som jag hade sett fram
emot mycket, men jobb går före träning! Men det är inte sista gången
det är crossfit ikväll, så det kommer fler tillfällen jag kan gå :)

Under de senaste dagarna har jag jobbat, tränat och målat i lägenheten
så snart är vardagsrummet klart. Sen är det bara sovrummet och hallen
kvar som ska tapetseras, plus att jag har köket kvar att göra i ordning
men det tar jag lite längre fram :p Vill bara att allt ska vara klart nu så
jag får inreda. vet precis hur jag ska ha det, kommer bli grymt!

Skulle inte vara helt fel med utlandet nu när hösten är här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0