The smile you making saying yes meaning no.

Det blev karlstad och ikea i onsdags efter jobbet tillsammans med carro :) Åh vad
mycket fint jag/vi fick med oss hem, och mer blir det när nästa löning kommer ;)
Supernöjd med dagen! När vi kom hem blev det fruktsallad och glass (klassiskt)
framför efterlyst.. vilka sjuka folk det finns, usch. Stannade kvar och slaggade över
natten.

Gick upp ca halv tio på torsdagen, käkade en god frukost innan jag åkte hemåt för att
börja jobba halv tre - halv tio.

Fredag var jag faktiskt ledig, skööönt! Tog en härlig höstpromenad med marie
efter jag hade vaknat.. när jag kom hem efter promenad drog jag till styrkan och
körde ett ben- och rump pass. På kvällen blev det innebandy med josse, marie och
sandra :) Hagfors vann med typ tio-tre (y)

Idag lördag har jag jobbat tolv-nio, mer har inte dagen bjudit på. Och imorgon blir det
jobb igen, sju-ett. Har jobbat sedan förra fredagen och vart ledig en dag bara, så just
för tillfället är jag väldigt trött. Men jag ska inte klaga, för tycker det är roligt att jobba
också :)




Kommentarer
Postat av: Amanda

Saknar er mina nötter <3 måste ta och ses någon dag!

2011-10-03 @ 18:37:00
Postat av: emmis

Vi saknar dig också! Ja det måste vi, ni får komma på besök när jag är klar i lägenheten :D <3

2011-10-04 @ 21:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0