My heart's a stereo.

Oj, nu var det några dagar sen jag skrev här sist.. men har haft fullt
upp den senaste tiden så har inte riktigt haft tid att sitta här.

I torsdags skulle mamma till karlstad på mammografi, så då passade jag
på att bli med för att handla vinterjacka och skor! Hittade allt jag skulle ha
och vinterjackan fick jag femhundra spänn rabatt på. ibland har man tur ;)
När vi/jag var klar på bergvik drog vi vidare till rusta och sedan till sjukan.

Kom hem vid fyra, åkte och handla mat o sånt som fattades till lägenheten.
Åkte till joacim när jag hade handlat klart allt där vi hade det mysigt med choklad
och pizza o så kollade vi på baksmällan 2 :)

Igår fredag hade jag först tid för slingor klockan nio, så nu är min fula utväxt
borta :) GÖTT! Var klar typ elva, då var det snabbt hem till mamma för att
äta något lätt innan jag började tolv-nio. Hade nästan lika rolig fredagkväll som
alla mina vänner som dansade o hade sköjj på nöjes till sak-noel ;p

Idag vaknade vi elva :) drog hem till mamma och käkade frukost, och nu sitter
jag här. Försöker bli taggad inför ikväll då det blir kalas :D hoppas på en
förbannat bra kväll/natt! Folkan, parken eller munket återstår att se.





Kommentarer
Postat av: Anna

hahah, men vad blir de med bilden då ;)

2011-10-31 @ 23:26:07
URL: http://annapenttinen.blogg.se/
Postat av: emmis

Haha, det har blivit något ;))

2011-11-08 @ 18:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0