Jag kommer aldrig låta dig få se mig svag.

Igår spenderade jag nästan hela dagen i lägenten för att plocka och
göra i ordning. Packade upp resten av mina kläder och hängde in i garderoben.
Visste inte ens att jag hade så mycket kläder, hade glömt bort hälften av alla
klädesplagg eftersom jag inte har använt ett enda på några månader..
Fick även tvn kopplade igår tack vare jörgen, så nu har jag fått tv-kanaler :D

På kvällen drog jag och josse iväg till styrkan och körde ett styrkepass. Båda två
var så opepp på träning, så det blev ett lugnt pass. Skönt det också ibland :)


Idag har varit en dag då jag inte har gjort ett piss. Har spenderat halva dagen i
pyjamasen, gått mellan datorn och sängen, lagat mat och bara varit! Har riktigt
svårt för såna här dagar eftersom jag blir såååå rastlös, men det kan vara bra att
inte har något planerat under en enda dag. Men tog mig faktiskt en pw förut för att
få lite frisk luft o rensa tankarna.. Gick ur arbetsförmedlingen idag också, känner att jag
jobbar såpass mycket att jag inte behöver deras hjälp och nä det är inte riktigt min grej
det där. Jag klarar mig bra själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0