Jag blir aldrig nöjd.

Rubriken stämmer in så bra på mig, för jag blir aldrig riktigt nöjd!
Fick höra senast igår "varför måste du ha allt så perfekt jämt?!" I detta
fall var det tv:n som var alldelse för stor, så nu ska jag ha en annan istället.
Haha ibland är jag hopplös.. men det är lite sån jag är ;)

Idag var jag ledig, så då gjorde jag och joacim oss en tripp ner till ikea så jag
fick köpa byrån som jag har velat haft läääänge. Nu är den min min min och jag
är gladast! :D Fårse om den blir godkänd eller ej när den väl kommer på plats ;)
säkert inte om jag känner mig rätt...

Jobbar hela helgen, så det blir inge scotts eller folkan för mig imorgon. Men jag är
absolut inge taggad på utgång (just för tillfället), så då jag jobbar mycket hellre :)


Nu blir det smörgås och te. mums vad gott.

I MISS YOU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0