Tuesday.

I lördags blev det som sagt kalas. Började förkröka i mitt nya place
med några av mina favoritflickor innan vi drog vidare till swampen där det
var massa folk :) Åkte till folkan runt halv tolv och hade en kanonkväll trots
att brandlarmet gick och att det blev lite kaos, men sånt är bara roligt att 
skratta åt nu ;)

Gick vidare på efterfest, men när klockan började närma sig fem på morgonen
saknade jag min favoritfamn alldelse för mycket så då knallade jag hemåt i
regnet :)

Söndag var en riktigt bakisdag med kycklingsallad, powernap, flera liter vatten,
choklad, cola, chips.. (y)

Igår
(måndag) jobbade jag mellan fyra-nio, och idag har jag jobbat en delad tur.
Tog mig en springtur på rasten förut, det var jobbigt men förbannat gott efteråt!

Nu ska jag gå och lägga mig så jag är pigg imorgon när jag ska jobba :) dock
har jag sovmorgon och gör en kortistur, men det kan vara skönt att vara utvilad
någon gång också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0