You don't know what you got..

until you're missing it alot.

Jag hatar att tiden förändras. Det man hade då, finns inte kvar nu.
Jag hade en dröm om en gammal vän en härom natten som jag inte
har träffat på länge. Jag kramande om min vän riktigt hårt i drömmen och
sa: gud jag saknar dig! Och jag önskar att jag skulle kunna ge precis samma
kram och säga exakt det jag sa till henne i drömmen som i verkligheten, för jag saknar
henne .. mycket också. Nu bor hon flera mil ifrån mig och jag vet inte när jag kommer
få träffa henne.

Fast även om gamla vänner bor nära idag, är de bara ett hej i skolans korridorer.
Det man hade var man inte lika lycklig åt som borde ha vart, eftersom man trodde
att nu aldrig skulle finnas. Men jag antar att livet fungerar så, man tappar gamla vänner
på vägen och skaffar samtidigt nya. Ta vara på tiden här och nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0