What's the point?

helgen kortfattat.

fredag: vi drog till sandviken runt ett och kom fram vid sex-tiden? Men
då hade vi gjort ett stop vid kupolen innan där jag fick tag i ett par
utspringningsskor, halsband och armband så nu fattas bara skor till balen,
skönt! På kvällen hade vi mys hemma hos sabina och fredrik där lilla bonnie
badade inför morgondagen :)

lördag: vi alla gick upp nio, åt frukost i solen och kollade ut över vår fina
sjöutsikt. Gud vad jag vill ha det huset! Klockan ett väntade dop och efter det
blev det fika :) Drog hemåt vid fem och var hemma typ åtta. Bytte bara om
och drog direkt till josefin där hon, camilla, jessica och josefin drack lite alkohol
och spelade kort :)

söndag: jobbade mellan sju-fyra. När jag hade slutat drog jag till camilla
där mitt humör sjönk till botten! Men om man bortser från min letta söndagskväll
har jag haft en toppen helg som har bjudit på mycket skratt :) Tack för det.

Nu ska jag duscha, och sedan besöka sängen där psykologiplugget får bli hela
kvällen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0