Om sanningen ska fram.

Helgen är redan över och jag har jobbat både lördag och söndag.
Jobbade delad tur på lördag då jag/vi även firade albin i efterskott på hans
ett-årsdag och sedan hälsade jag på mormor en stund :)

Idag jobbade jag sju-tre, skönt att sluta lite tidigare istället för till nio som det
blev igår :p solade förut efter jobbet. bäst att ligga i nu när det börjar närmar
sig balen och studenten. Inte så nice att vara en blekfis när det är dags för allt ;)

Gud vad jag saknar mina vänner! känns som det var evigheter sedan jag umgicks
med någon utav dem, ogilla. Jag får lov att styra en riktigt myskväll med mina
favoritflickor :) det behöver jag.

v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0