Tack för nattens alla lögner.

igår bjöd kvällen på tacos, mys med ett härligt gäng brudar, sexparty,
badtunna och för tidigt födelsedagskalas för Carro i deje :) Tack för en superbra
kväll! Bilder kommer när jag har fått tillbaka min mobil, glömde den nämnligen
kvar vid Carro.

idag gick vi upp vid tio (stannade kvar i deje över natten) och åt frukost.
Drog vid tolv tiden och när jag kom hem åkte jag direkt till styrkan. Där blev det
löpning trettio minuter på rullbandet, plus mag och ryggövningar! Sen klippte/rakade
jag vovven, så nu är han så fin ;p

imorgon är det skolan som gäller efter fem veckors praktik och det ska faktiskt bli
roligt att komma tillbaka, jag har saknat min klass!!

Nu ska jag ta mig något gott att äta och sedan bädda ner mig i soffan. Förresten, idag
fyller även en underbar vän tjugo år. Grattis igen Carro :)     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0