I've got to pay the price.

gaaaaah, jag får panik på att tiden inte alltid räcker till! Ett dygn borde vara mer
än tjugofyra timmar ibland.

Jag borde städa här hemma eftersom det enligt mig ser ut som ett helvete och jag
hatar när det är smutsigt runt omkring mig. Men som sagt så räcker tiden inte alltid till
eftersom det är skola, träning, skolarbete, vänner, pojkvän, släkt och massa annat
därtill som man ska hinna med först innan allt det andra. Jag får bli bättre på att
priotera tiden helt enkelt ..

idag gjorde jag något som jag har haft i mina tankar länge, men nu är det avklarat
så det känns skönt :) Imorgon väntar sovmorgon till elva, gillagillagilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0