It feels like more than distance between us.

Midsommar igår och dagen började med jobb sju-tre, där det bjöds på
färska jordgubbar och midsommartårta till kaffet :) gott! När jag slutade blev
det mat och efterrätt hemma hos mamma, mumsigt vare. Drog sedan hem
och gjorde mig iordning, för att sen dra till josse och linn. lite senare kom även
emmaB :)

Kvällen började bra och jag var inge sugen alls på att dricka, men bestämde mig
sedan för dricka (bara för att det är så gott) när vi var hemma hos micke :)
Drack bara två cider, men det räckte för lilla mig. Under kvällens gång blev jag mer
och mer irriterad på att folk inte kan bete sig, är omogen, inte vågar stå för vad man
egentligen tycker och skvallrar på andra när man typ har sagt samma sak själv..
Så när klockan var cirka halv två var jag trött på allt, så vi gick hem istället!

Midsommar var både bra och mindre bra iår, men jag är glad att gårdagen är över!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0