One more kiss could be the best thing.

herregud vilken helg.. Jag har varit chaufför både fredag och lördag något som
har tagit lite halvt knäckt på mig, då jag har sovit max sex och en halv timme
under hela helgen! Men jag har haft roligt och skrattat en massa, så det var
värt att offra min underbara sömn. sova kan man göra i graven :)

Inatt la jag mig vid halv fyra och gick upp klockan sex, jobbet väntade mellan
sju-tre.. Så ikväll kommer det bli godnatt tidigt för mig och jag skriker av lycka att
jag börjar fyra imorgon :D sovmorgon är något jag behöver nu!

Nu ska duscha bort svetten som styrkepasset gav mig, och sedan mysa ner mig i
soffan och vänta på joacim :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0