Du får mig att sjunka lågt och be om mer.

helgen är snart över, men det gör inte så mycket.. Det ska bli skönt att
komma tillbaks till jobbet imorgon, jag har saknat det! :)

I torsdags blev det fest för mig, josse, jossi och sofi. Sofi fixade förkrök innan
vi drog till sunne och kolsnäs :) Kvällen var helt ok om man bortser från vissa
saker som gjorde mig riktigt förbannad och besviken!!

Fredag var jag riktigt taggad på fest, men alla jobbade så det fick bli en lugn hemma-
kväll hos mamma med fruktsallad och glass istället..

Lördag gick jag upp kl tio och åt frukost för att sedan gå ut och leta födelsdagspresent
eftersom kusin matilda skulle ha 25-årskalas senare :) Åkte till sommarstugan runt fyra
där alla de andra flickorna väntade. Under kvällens gång åt och drack vi gott, körde
tre-kamp (herregud vad jag skrattade åt alla, haha) och hade det riktigt trevligt :)
När klockan var runt tio? drog jag in till bryggan där berg, anna, erica, elle och elin
väntade. Jag och anna drog senare till sunne vilket jag ångrar, hade inte speciellt
roligt :p

idag söndag, har jag inte gjort något särskilt. Har iallafall bestämt mig för vissa saker
och jag känner mig säker i mitt val! Nu försöker jag hitta någon som vill bli med mig och
ta ett kvällsdopp, fårse ifall någon vill bli med mig eller inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0