A sky full of lightets.

Gud, det är redan en månad sen vi tog studenten :o shit vad tiden går fort.
Känns som det inte alls var länge sen sommaren började, och snart är den
över för iår .. typ! Ibland vill jag stanna tiden.

Helgen har varit riktigt superbra :)

fredag:
slutade klockan fyra. Drog hem och packade det sista innan jag åkte
ner till frida :) Kom fram runt sex-tiden och lite senare kom även cathrine och
hälsade på oss. Jag har inte träffat den tjejen på evigheter, så det var ett trevligt
besök! Vädret var inte på vår sida, så någon uteservering blev det inte. Istället
beställde vi hem pizza ;) Senare på kvällen kollade vi på filmen inception (äntligen)
och feta oss med chips och choklad.

lördag: jag hade ställt klockan på tio, men både jag och frida var lika trött så vi
somnade om hela tiden och vaknade tolv istället (y) Käkade frukost på balkongen
i strålande väder. Drog in till stan när vi var klara och jag fick äntligen köpa mig en
sänglampa :D efterlängtat! Köpte oss glass som vi mumsade i oss i solen innan jag drog
hem. Väl hemma var det direkt in i duschen och sedan göra sig iordning, kusinträff
väntade halv sex. När vi hade grillat och ätit klart gick jag till tony där förfesten var :)
Hade inte tänkt att dricka, men på något sätt är det tradition att dricka varje år när
dragspelsstämman är. vilket jag också gjorde ;) Kvällen var kanon, trots regnet.

söndag: vaknade upp runt ett och mådde ganska så bra! Vi drog iväg och handlade
innan jag skulle klippa mig hos denise. Väl hemma hos denise mådde jag inte alltför
bra, vilket resulterade i att jag fick besöka toaletten ;D haha. Aldrig mer alkohol efter
denna bakisdag.

Just nu ligger jag i soffan och börjar bli människan igen. Ska försöka äta lite
hemmagjord pizza, för nu borde det stanna kvar ;p Imorgon jobbar jag sju-fyra,
sen ska jag träna! Gud vad jag längtar.

Sorry för ett så långt inlägg, men ibland blir det så :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0