Vi satt i samma båt, men rodde åt olika håll.

igår började dagen kvart i sex på morgonen -.- Klassen skulle till
Torsby på värmlandsmästarskap i omvårdnad. Tack vare joline och
helena kammade hagfors hem hela skiten :D whioo.
Kom hem cirkus fem och åt mat innan det var dags för ett step-pass.
För första gången hängde jag med hela tiden ;) så det var ett riktigt roligt
pass.

idag när vi slutade skolan var jag duktig och tränade eftersom vi slutade såpass
tidigt. Det blev nästan en timme, skönt! Nu sitter jag hemma hos mamma och
är mätt på världens godaste lasagne som hon bjöd mig på :)

imorgon är det öppet hus i skolan mellan tio-två och efter det drar jag och carro
förhoppningsvis till karlstad :) Ska bara tjata lite mer på broder att jag måste
få låna bilen ;p

Grattis igen flickor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0