Hey, jag har fuckat upp igen.

igår var vi lediga ifrån skolan, skönt med en extra helgdag!
Min lediga dag ägnade jag mest på styrkan eftersom jag gick och blev
medlem, äntligen! Det fick bli två träningspass igår, det första med mig
själv och det andra med marie :) På kvällen bjöd jimmy på tacogratäng,
tack&bock.

idag gick jag upp halv elva för att plugga hemsjukvård -.- Även fast jag
var mer döende än levande när klockan ringde var det värt det, för jag blev
klar, så nu är den uppgiften ur vägen (y)

ikväll väntas födelsedagskalas för min vän denise :) Jag är inte ett dugg taggad
på utgång, men det kommer nog ;p Jag tror på en kanonkväll!
Ikväll kommer även min favoritkille hem från partykryssningen, som jag har
längtat efter honom :)

Bild från nyår 07?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0