There might be more than you believe.

hoppsan nu var det några dagar sen jag skrev här sist, men datorn hinns
inte riktigt med när vi har praktik.

Hmm .. var har hänt sen sist då? i måndags var jag på labb mellan åtta-tolv,
det var intressant :) sen slutade jag klockan fyra! i tisdags började jag elva och
slutade sju. När jag kom hem stressade jag iväg på träning innan jag intog sängen.
idag
slutade jag också fyra och nu sitter jag här nytränad och nyduschad :) Härligt!

imorgon
är jag ledig, (likaså fredag) och då tänkte jag få tummen ur och ringa några
samtal. På kvällen väntar cross fit, jag längtar redan :D

VARFÖR KAN JAG INTE LADDA UPP YOUTUBE-KLIPP?! NÅGON SOM VET?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0