People keep talking.

helgen är över och rallyt likaså, men det är skönt. för nu är en ny
vecka här med nya möjligheter :)

fredag: gick upp vid tio (började egentligen halv ett) och tränade innan
jag började praktiken. När jag hade tränat klart trodde jag att jag hade gott
om tid tills jag började, men ack så fel jag hade! Klockan var cirkus kvart i tolv
när jag var klar med träningen och efter den skulle jag hinna duscha, handla och
äta innan halv ett (y) Kastade mig in i duschen och åkte till ica. Som vanligt när jag
stressar går allt fel så inne på ica tog jag den drygaste kön och när jag sen skulle
parkera här hemma körde jag såklart fast med bilen, så där stod jag ett par minuter.
Men för att hinna allt detta på trettio minuter var jag bra och kom bara tre minuter försent :)

lördag: var först till mormor och skulle hälsa på, men hon låg och sov så då gick
jag och mamma till helen och jörgen istället där det bjöds på fika :) Gick sedan tillbaka
till mormor och denna gång var hon vaken. När jag kom hem vid fyra började jag med
maten som jag lagade efter mitt eget recept. Det smakade faktiskt bra förutom att jag
hade i lite för mycket vitlök, men av mannen fick jag godkänt ;p Kvällen spenderades
framför tvn och så var vi en snabbis till sunnemo.

söndag: gick upp halv tolv och åt frukost innan jag började storstäda lägenheten vilket
var välbehövligt! Mamma kom även förbi och satte upp våra nya gardiner, det blev riktigt
bra :) På kvällen blev det solsidan och ett pass på styrkan!

idag: började jag klockan sju -.- Hade tid vid doktorn halv två för att kolla upp min
dumma svanskota som fortfarande gör ont, men hon kunde inte riktigt svara på vad som
är felet. Istället fick jag en remiss till röntgen så att jag kan kolla om några ryggkotor
ligger fel.

Alla hjärtans dag idag också. Det har jag firat med mammas bullar och en kopp kaffe
eftersom joacim jobbar tills tio ikväll :)
Oj vad långt detta inlägg blev nu såg jag :o Aja, skönt att skriva av sig ibland.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0