Men du, jag ger dig min morgon.

praktiken rullar på och jag trivs bra :) dock gillar jag inte arbetstiderna,
det är inte riktigt min grej att jobba mellan sju-fyra. men man kan inte alltid
få allt.

Till helgen är det rally och jag dumpar kalas detta år också eftersom jag jobbar
imorgon till halv tio på kvällen och både mitt konto + plånbok ekar tomt.
Istället för kalas ska jag mysa med min snos med god mat :) Kan inte minnas
sist bara han och jag hade en kväll tillsammans

Nu ska jag hoppa in i duschen efter ett grymt jobbigt box-pass. Pepparpeppar att
bihålorna inte börjar krånlga igen!

Det är sjukt vad besviken jag kan bli på en liten skit sak, men det är bara att bita
i det sura äpplet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0