Med ett hjärta som en död och iskall sten.

Idag gick jag upp halv tio och jag var mer död än levande när klockan
ringde. Hemskt att man blir så bortskämd med att ha sovmorgon efter
bara några veckor!

Jag och mamma drog till karlstad vid elva idag för att jag skulle inskaffa tapeter till
mitt nya place. GAAAH, shit vad dyrt det ska vara att göra om :( måste erkänna att det
gjorde lite ont i hjärtegropen när jag skulle dra kortet vid kassan, men jag får hoppas
resultatet blir perfekt när det är klart. så det är förhoppningsvis värt alla tusen-lappar
som gick åt :) beställde även en säng, så det kommer någon gång under nästa vecka.

Tänkte dra upp på sista speedway matchen när vi kom hem vid sex, men regnet och
min trötthet gjorde att jag stannade hemma. Tror det var lika bra, för det verkade inte
bli någon speciellt spännande match.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0