Det finns ingenting som föralltid känns likadant.

då var denna helg över och vi närmar oss studenten med stormsteg för
varje dag som går, skönt och läskigt på samma gång.
- Vad gör man med framtiden efter sommaren?!

fredag: slutade halv tolv, men jag och amanda stannde kvar i skolan och
pluggade projekt tills klockan blev två. Drog hem efter det och bilade med mamma
till risberg ihopp om att få tag i några mattor till mormor, men det var såklart stängt
på fredagar (y) Stekte pannkakor och pluggade lite mer projekt när jag hade kommit
hem. På kvällen sov vi i sunnemo och jag slockande som en dö sill innan klockan tolv.

lördag: tvingade upp oss vid halv-ett tiden och åkte hemåt. Drog iväg och handlade
innan jag tog en promenad med mamma och izor i det härliga vårvädret :)
Kvällen bjöd på badtunna och spel tillsammans med joacim, sara, marcus, tony, marie
och lite senare kom andre :)

söndag: idag har det vart strålande sol ute. fan vad jag älskar våren! Tog mig en
cykeltur tidigare idag bort till träningen och körde ett pass innan jag hämtade mannen i
sunnemo. Vi lyxade till det med potatisgratäng, kött, tzatziki och vitlöksbaugette ikväll :)
Åkte även bort till hanna och tomas förut bjöd på kladdkaka och grädde. MUMS!

Nu är det dags för mig att krypa ner i sängen och plugga lite matte (sista provet i
matteB imorgon) plus att jag även ska läsa i min bok också.

Läser denna just nu, hemsk och bra på samma gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0