43 sanningar om mig.

1. Jag hatar min födelsedag.
2. Jag har stannat i min längd, men jag hoppas verkligen att jag blir längre.
3. Jag måste alltid skölja ur ett glas minst två gånger med vatten innan
jag kan dricka ur det.
4. Jag gråter när jag blir riktigt arg.
5. Jag vill verkligen ha körkort NU!
6. Jag kan inte dricka den sista skvätten med mjölk i mjölkpaketet,
det smakar kartong enligt mig.
7. Jag har riktigt svårt att lita på folk.
8. Jag skulle aldrig kunna sluta träna.
9. Jag lägger alltid märke till folks tänder.
10. Jag är naken utan min mobil.
11. Jag bryr mig inte vad andra tycker om mig ... oftast.
12. Jag har svårt att visa när jag är glad.
13. Jag är heller tyst om saker jag mår dåligt över, än att dela med mig
till mina nära.
14. Jag har lätt att lära in saker, utom matte :@
15. Jag har svårt för att öppna mig inför andra.
16. Jag vill ta bort min tandställning.
17. Jag löser heller andras problem än mina egna.
18. Jag hatar när folk aldrig hör av sig.
19. Jag har aldrig ångrat mig att jag sluta med innebandy.
20. Jag har lätt för att bli bakfull.
21. Jag blir starkare som person när livet kommer med motgångar.
22. Jag vill ha sommarlov.
23. Jag skulle kunna göra allt för att få se pappa igen.
24. Jag tänker ofta på framtiden.
25. Jag är helt säker på att jag kommer dö ung och är därför livrädd för döden.
26. Jag tänker ofta på hur livet skulle ha sett ut idag om jag hade gjort
annorlunda i vissa situationer.
27. Jag är redo för vuxenlivet.
28. Jag hatar fiskmåsar + alla andra stora fåglar.
29. Jag svär väldigt ofta, dålig ovana.
30. Jag vill verkligen ha ett sommarjobb.
31. Jag vet absolut inte vad jag vill bli inom vården.
32. Jag är snål när det gäller tuggumi, haha.
33. Jag ser verkligen fram emot sommaren 2010.
34. Jag skulle aldrig kunna leva utan tandborsten.
35. Jag var stark som liten och önskar att jag vara lika stark idag.
36. Jag är kär, väldigt kär.
37. Jag är rädd för att bli lämnad ensam.
38. Jag är väldigt okvinnlig av mig.
39. Jag kan vara riktigt omogen/barnslig ibland.
40. Jag blir sällan sjuk, sist var 24 mars 09 för att vara exakt.
41. Jag får dåligt samvete när jag äter godis.
42. Jag skulle aldrig klara mig utan mjölk, det är livets dryck.
43. Jag vill spola tillbaka tiden ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0