Vi kan slå sönder några timmar ihop.

jag hade en mysig kväll med frida i fredags som
innehöll massa prat. I LIKE!
På kvällen kom världens bästa kille till mig och gjorde
mig sällskap hela natten.

igår (lördag) vaknade jag och jocke ca 13.30 :o som sagt,
jag skulle sova ut men att sova bort halva dagen hade jag inte
riktigt tänkt mig ;p
På kvällen blev det melodifestivalmys hemma hos hanna,
tomas och jocke var såklart med och joinade :)
Jag tyckte fel låt vann, men om jag ska vara ärlig så bryr jag
mig inte så mycket om det där.
Vi kollade även på filmen: I love you man. den var fnissig :)

idag är det söndag. För mig är söndag en latdag då man inte ska
göra nånting, men jag ska faktiskt röra på fläsket och ta mig
en springtur. Det är väldigt behövligt efter allt gott jag har tryckt i
mig under helgen!
Förresten, varför kollar jag aldrig på solsidan? det är ju fan skitbra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0