Och mycke vill ha mer.

häromdagen klippte denise mig och jag tror huvudet
blev 5kg lättare, skönt med lite kortare hår :)

imorse var jag och denise uppe med tuppen, 8.15 tog vi en
promenad på 45 minuter :o vi är inte så normala av oss.
När jag kom hem tryckte jag i mig frukost, sedan somnade jag
brevid jocke och vaknade upp 13.15 (y)
När jag hade vaknat till ville marre ha med mig ut på en promenix
så jag blev med i det icke så härliga vädret.
Nu sitter jag här och försöker hitta motivationen till att börja plugga,
dock går det inte så bra.

Senare ikväll får det bli en springtur och kanske att jag leker med marie,
annars får det bli en hemmakväll framför Grey's :)





Kommentarer
Postat av: DS

JAG är ju blondis där ... åhhhh vill vara det igen !!!!!!!!!!! ;) haha

2010-03-04 @ 11:40:52
URL: http://denisesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0