It's hard for me to look away.

helgen har varit bra, men dock alldesle för kort.

fredag: bestod av en springtur som gick hur simpelt som helst,
jag blev knappt andfådd :o chockad över mig själv!
På kvällen var jag och jocke hundvakt eftersom mamma var ute
på fest och dansade loss.

lördag: dagen bjöd på en härlig vårpromenad i solen tillsammans
med Denise :) svetten bara rann på oss trots att vi bara gick i tröja.
Härligt med vårkänslor!
Under kvällen tog jag mig en springtur igen, sen drog jag till robin på
förfest i nyktert tillstånd. Jag hade kul på förfesten som bjöd på mycket
skratt och bra musik eftersom jag och sara var Dj ;)
Som vanligt har jag alltid oturen på min sida så kl 23 var jag hemma,
men det var lika bra för jag var riktigt trött när jag kom hem.

söndag: mina vårkänslor försvann väldigt fort när jag kollade ut genom
fönstret imorse och såg snön som öste ner :@
Jag har varit så lett pga av snön idag så jag har varit inne precis hela
dagen om man bortser ifrån när jag och jocke gick till ica och köpte
godis, chips och cola!

imorgon väntar praktiken mellan 13.30-22.00 men sen är jag ledig
tisdag och onsdag :D gott.




Kommentarer
Postat av: Lisa Persson

Japp det var Cimons blogg jag läste ;)

2010-03-22 @ 11:01:37
URL: http://helenlisajohanna.blogg.se/
Postat av: Lisa Persson

http://www.tv6.se/cimon

2010-03-23 @ 13:08:25
URL: http://helenlisajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0