The pieces of my heart are missing you.

Jag gått och blivit sjuk i det fina vädret :( sist jag hade
feber och ont i halsen var mars -09 så jag ska väl inte klaga direkt.
Men det är så typiskt mig att alltid bli sjuk på lov, när jag väl blir sjuk vill säga.

Fårse om jag är frisk till helgen när det är midsommar, men det borde jag vara.
Ännu är midsommar oplanerad, men jag är så otaggad på fest och mina vänner
verkar känna likadant. men det spörs om det blir fest eller myskväll :)

Efter att ha spenderat tre timmar i solen idag är jag en räka i både
ansiktet och på ryggen. Ibland ogillar jag solen lite.
Nu får det bli varm oboy och film med familjen, det händer inte alltför ofta så det
ska bli mysigt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0