Cause he can get the knockout.

fredag: lekte med sara och lisa som det var allt för länge sen
jag såg, skärpning på oss! Vi spenderade kvällen i hagfors och g-holm
där det bjöds på mycket skratt och prat :)
Kvällen var jävligt behövlig, tack för den flickor!

lördag: klockan ett var det samling vid älvstranden för oss flickor att
lira lite fotboll. Jag gjorde faktiskt ett mål, rätt stolt över mig ;)
På kvällen blev det kubb och mys med flickorna, men när klockan blev cirkus
elva drog vi iväg på fest ... som vanligt xD
Det var en trevlig kväll om man bortser från all jävla mygg :@

söndag: vaknade upp till strålande väder :) stekte på balkongen för att
jobba på brännan. Nu väntar träning, jag kommer smälta bort i detta väder!

(bilder kommer upp när jag orkar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0