10 juni i text och bilder.

Dagen började med att Lisbet bjöd oss på sin goda tårta :)
massa kärlek till den v
När vi var spyfärdiga av all tårta önskade vi varandra trevligt sommarlov
och drog vidare till kkh för att se revyn. Jag har sett bättre revy, mer behövs
inte att nämna :p

Frida tog studenten senare på dagen, så jag och sara åkte ner till Karlstad för
att se våran vän :)








grattis igen vännen!



När vi kom hem från karlstad drog vi till jossi på kvällen som bjöd på 18-årskalas :)


berg var taggad!






Kvällen blev inte så rolig eftersom jag drabbades av migrän eller nåt liknande,
så någon alkohol blev det inte för min del men mina vänner verkade ha kul iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0