Maybe two is better than one.

tänkte berätta om min helg som har varit perfekt och solig :)

fredag: tog med mig mamma och vovven upp till sommarstugan
som jag skrev. Väl där blev mina fötter attackerad av en and när jag
skulle sola, så det var bara att traska upp och lägga sig på gräsmattan istället.
Passade på att tvätta bilen på insidan när jag var där och så tog jag
mig även en springtur på fyrtio minuter, skönt!
På kvällen sov jag, ida och emmab hemma hos josse :) Vi kollade på film
som jag inte minns namnet på och så blev det en massa prat förstås.

lördag: när vi hade vaknat vid nio drog vi till rådabeach dit
trevligt folk kom :) halv sex på kvällen tyckte vi det var dags för hemfärd.
När kvällen kom bjöd sara och marie på försenat födelsedagskalas :)
Jag var trött, hungrig och mådde inge bra så jag och josse tog cykeln
hem halv ett.

söndag: jag har förmodligen bihåleinflammation så vaknade med
världens värk i bihålarna, men med hjälp av alvedon och nässpray
gick värken över (y) Jag fick äntligen träffa joacim på kvällen som
jag inte hade sett sen torsdag, illa! Vi hade 1,5 år tillsammans så det
"firade" vi med chips, cola och massa mys :)

Som sagt, helgen har varit perfekt eftersom jag har umgåtts med folk
som jag gillar skarpt! Ni är bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0