Maybe i'm your mr right.

återigen är helgen över och som vanligt har den varit kanonbra :)

fredag: gick upp tidigt för att steka i solen hela dagen, dock var
himlen mer vit än blå, så jag och mamma gick till mormor och hälsade
på henne istället. Gjorde även sara sällskap när hon sålde jordgubbar,
det var inte det roligaste jag har gjort. fick fan träsmak i röva!
På kvällen var jag taggad på munket och ransäter, men jag blev lett på
allt och stannade hemma.

lördag: trötttrötttrött kan beskriva min dag, men trots min trötthet
tog jag mig en springtur som var det jobbigaste jag har gjort på länge :s
VART TOG KONDITIONEN VÄGEN?! jag och joacim beställde pizza och
kebabtallrik på kvällen. bra återhämting sådär efter ett pass löpning!
Jag kom iväg till munket och ransäter denna kväll istället och jag hade kul :D
hade lovat mig själv att inte dricka, men det är svårt att låta bli när man
har vänner som taggar ;p (bilder kommer)

söndag: vaknade upp ett idag och mådde utmärkt! nu sitter jag och
väntar på en två timmars lång träning. Den kommer gå lätt efter gårdagen (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0