Cause it takes something more this time.

igår var det nära att jag blev med denise på husvagnstripp runt om
i svergie i en vecka, men det slutade med att jag stannade hemma :(
Jag pallar inte med hagfors längre, jag måste härifrån och andas
något nytt i några dagar! kusten skulle inte sitta helt fel nu.

idag har jag inte gjort alls mycket. gick först upp 05.45 för joacim
skulle till jobbet, sen vaknade jag typ hundra gånger av ett jävla billarm
som stod och tjöt hela dagen :@
Tog mig första springturen på över en vecka förut och den gick förvånansvärt
väldigt lätt (y) jag kanske klarar intevallpasset imorgon någorlunda iallafall ;p


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej hej!

Hur är det med dig?? :)

2010-07-20 @ 20:07:45
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0