When everything is wrong, move along.

fredag: blev kalas för Denise.
Det var kul att träffa folk man inte har sett/pratat med
på länge :) tummen upp för det (y)
Min kväll var helt ok trots att jag inte drack en droppe alkohol,
men vem har sagt att nyktert är tråkigt?
När klockan var cirkus 01 drog jag till jocke på mys!

lördag: vi skulle gå upp vid 11 tiden för att äta frukost,
men när mamma ringde 15.30 var det godmorgon för oss ;p
När jag kom hem drog jag med marie ut på fest, även nyktert
denna gången också.
Jag hade en tråkig kväll som slutade 03 i min säng.

söndag: idag är mitt humör så långt ifrån gladhet.
har jag drabbats av psm för första gången i mitt liv?
det verkar fan så.
men jag måste vara en konstig jävel som får det i slutet
av mensen, eller man kanske kan få det då också!
Nu ska jag gå till ica och köpa mig något gott,
det är jag faktiskt värd.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0