Och jag önskar att du inte betydde något.

bilder från friluftsdagen.

jossi och josse.


saga.


sigge.


gänget.




josse och emma.


jossi, josse, saga.


ett misslyckat hopp.


ett till misslyckat hopp.


jossi, emma, josse.


några tyskar? körde förbi oss, men kom dock inte så långt.
han som körde var rätt kass på att köra.


jag hade en bra dag om man bortser från att jag frös nästan konstant
om mina fötter. någon pimpling blev det inte heller, isen var för dålig enligt oss.
istället för pimpling blev det en skotertur med anna. fan vad kul det var :D
jag vill åka igen igen igen igen!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, ja det var riktigt kuul :D:D

2010-02-10 @ 09:27:41
URL: http://annapenttinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0