I fucking hate the way you look at me.

min helg har varit bra, mycket bra!

fredag: pizza på milano direkt efter skolan, det var grymt efterlängtat.
När vi hade ätit klart drog vi till nöjes och köpte godis, chips och coke.
På kvällen blev det mys med sara, saga, jossi, ida, marie och josse hemma
hos josse. mysigt!

lördag: hela dagen satt jag med bajspsykologin. en hel dag anser
jag vara 3 timmar (y) sen pluggade jag även lite svenska tills mannen
kom och gjorde mig sällskap :)
vi köpte hem chips, dipp, 2L coke och hade det förbannat mysigt!

söndag: pluggade psykologi och svenska igen. jag blev äntligen
klar med psykologin som blev hur dålig som helst. (n)
Jag blev grymt rastlös under dagen så jag tog mig en promenix i
de härliga -18 graderna.
Kvällen spenderade jag med chipsskålen, chokladkakan och köping :D

Min helg kan beskrivas med tre ord: FET, BRA, FET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0