Cause i'm young and i'm hopeless

häromdagen var jag till skolsköterskan och hon sa att jag
förmodligen har stannat i min längd :o NEJ!
jag som vill bli minst 173 och inte 169,5. fan vilken kortis jag kommer bli :(

igår fick vi sportlov och det firade jag med en kebabtallrik från värmullen,
den smakade förbannat gott!
min kväll bestod av jocke och mys + att vi även fick höra på porr som
grannen kollar på med volymen i bott (y) fyfan, jävla äckel.

idag blir det förhoppningsvis pulka i slalombacken :D fan vad kul.
jag har inte åkt pulka en endaste gång under vintern, så nu är det på tiden.


Angelica fyllde big girl igår, grattis igen :D

Kommentarer
Postat av: ange

taaack :D:D

2010-02-28 @ 13:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0